Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace design thinking metody ve vzdělávání na českých základních školách
Čápová, Lada ; Wanča, Nina (vedoucí práce) ; Slussareff, Michaela (oponent)
(česky) Tato diplomová práce zkoumá význam a realizaci kritického myšlení, kreativity a schopnosti řešit složité problémy v moderním vzdělávacím procesu, což je obzvlášť důležité v kontextu prudkého vývoje umělé inteligence. Práce zdůrazňuje potřebu přechodu od tradičního modelu výuky, který klade důraz na předávání hotových znalostí, k výuce založené na konstruktivistické teorii. Práce se opírá o myšlenky a výzkum klíčových osobností v oblasti vzdělávání a technologií, včetně Vygotského, Paperta, Dedeho a Jörga. Důraz je kladen na důležitost osobního a kompetenčního rozvoje žáků, včetně rozvoje dovedností potřebných v informační společnosti. Zaměřuje se na zkoumání výukových metod s využitím design thinking (DT), které umožňují studentům přistupovat k učení kreativně a zodpovědně. V čtyřech hlavních kapitolách práce představuje stručný vývoj a vymezení pojmu DT, provádí systematickou rešerši, popisuje vlastní výzkumný design a poskytuje souhrn klíčových zjištění a doporučení pro budoucí praxi a výzkum.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.